Internet sites

Internetsites zijn er om de klant te informeren. Maar internet gaat verder. De klant van tegenwoordig wil interactie met het bedrijf.

Uit verschillende onderzoeken die wij uitvoeren voor autobedrijven zien we steeds dat er niet alles aan gedaan wordt om met de klant in contact te komen. Maken we de stap naar Amerika dan zien we daar dat men de klant wil vasthouden door het Interactief te maken. Daar zien we het gebruik van formulieren, geluid en koppelingen met andere sites als gemeen goed. Zo heb je daar Black Book, een taxatie systeem waar je als dealer lid van wordt. De klant kan dit vervolgens gebruiken. Of wat te denken van de autohistorie, welke beurten heeft de auto gehad?

Opvallend is ook het E-Mail gebruik. Men adviseert om minimaal 3 E-Mails na de laatste E-Mail te versturen. We hebben dit getest bij een aantal bedrijven en wat blijkt, men wil echt in contact blijven met de klant. Tevens valt op dat het reclame gehalte in de E-Mails enorm hoog is. Continu verwijzen naar E-Mail News Letter, etc.

Tussen nu en een jaar of 2 gaan we dit in Nederland ook krijgen. Wie is de eerste? Bel of E-mail met GW Management voor een vrijblijvend gesprek om samen de mogelijkheden door te nemen.
Telefoon 06-50620606 of info@gwmanagement.nl