
Maar is dit ook wel wat de klant wil, of hadden er verdere vragen gesteld moeten worden? Moet de verkoper contact leggen met de klant om zo verdere vragen te kunnen stellen of meer uitleg te kunnen geven over de mogelijkheden?
Uit de vraag van de klant is niet op te maken of hij/zij garantie wil. Wil de klant dat de auto een afleveringsbeurt krijgt ja of nee?
Een veelvoorkomende reactie van verkopers is, dat de klant te ver weg woont en dat er daarom geen garantie aangeboden is. Echter, de Mystery E-Mails van GW Management zijn tot dusver zonder adresgegevens verstuurd!
Wij zijn van mening dat er in veel gevallen te weinig aandacht is voor de klant en er geen moeite genomen wordt om de klant serieus te benaderen. Wees nieuwsgierig, zorg dat je informatie van de klant krijgt!
Maak een duidelijk beleid ´hoe om te gaan met de verschillende soorten vragen´. Maak het zichtbaar op de website en verwijs ernaar vanuit de E-Mail.
Wilt u weten hoe uw verkopers de binnenkomende E-Mails beantwoorden of wilt u de processen optimaliseren neem dan contact met ons op via E-Mail info@gwmanagement.nl of bel met 06-50620606