Je onderscheiden dat is de kern van marketing. Als u nu uw huidige marketingactiviteiten onder de loep neemt en deze vergelijkt met uw collega dealers waar zit het verschil in uw activiteiten?
De meeste van u hebben een website, sturen er wel eens een mailing uit en demo's hebben we allemaal staan. De showrooms zien er allemaal top uit. Waar liggen uw kansen om te onderscheiden?
Stel eens de volgende vraag, hoeveel mensen, potentiele kopers, volgen mij wat ik aan het doen ben? Ik weet dat ik 112 volgers heb bij Twitter, 559 contacten, bekenden en nieuwe relaties, in LinkedIn en op Facebook groeit het aantal gestaag door.
Uiteraard hebben we een website met gemiddeld 50 unieke bezoekers per dag en een weblog die gemiddeld 100 unieke bezoekers per dag trekt. Hier zijn wij uitermate tevreden mee.
Uiteraard is uw klantenbestand groter en uw markt is groter. Dit noemen doelgroep. Alles wat wij doen is gericht op een specifieke doelgroep, de autobranche.
Daarin willen wij het verschil maken door zichtbaar te zijn op diverse manieren. Hoe zichtbaar bent u en maakt u gebruik van alle middelen die voorhanden zijn. Een opsomming waarmee u zichtbaar kunt zijn:
- Hyves
- You Tube
- Weblog
- Nieuwsbrief
- Website
- Visitie kaartje
- Gedrukte media
- Netwerkbijeenkomsten, naar toe of organiseren
- etc.
Wilt u ook Rainmaking maken laat het ons weten, wij willen u daar graag bij helpen.
bel Frans de Hoyer 06-50620606 of stuur een E-Mail naar fransdehoyer@gwmanagement.nl