Hoe inzichtelijk kan je het maken, de onzichtbare InternetKlant

Auto Trader heeft de afgelopen twee dagen dealers in de regio’s Apeldoorn en Rotterdam overvallen in het kader van een marketingactie.


Het bedrijf had 41 figuranten ingehuurd die allemaal tegelijk de showrooms binnen stapten om naar één occasion te kijken. De boodschap voor de nietsvermoedende dealer: dit is het aantal kijkers dat je per minuut kunt krijgen op Autotrader.nl... Auto Trader maakte filmpjes van de actie en stuurt die ter informatie naar andere dealers. Ze worden ook online geplaatst als viral marketing. “Het is een ludieke actie om positieve aandacht en betere naamsbekendheid te genereren”, aldus Simone de Ridder, marketingmanager bij Auto Trader “We hebben geen harde verkooptargets aan de campagne verbonden”.

Daarnaast zal het ongetwijfeld een schok teweeg gebracht hebben bij de verkopers in de showroom. In de afgelopen jaren is het showroombezoek met 40-60% teruggelopen. Als er dan ineens 41 klanten voor je neus staan....Bron :
Automotive Online

Dit zijn acties die het duidelijk maken. Wilt u weten wat de mogelijkheden zijn om het inzichtelijk te krijgen neem dan contact op met GW Management. info@GWManagement.nl of
bel met 06-50620606. www.GWManagement.nl