Hoe tevreden zijn uw klanten over uw verstuurde E-Mails?

Dit is een vraag die nog te weinig gesteld wordt. Veel bedrijven hebben geen E-mail beleid. Wanneer er een E-Mail beleid opgesteld wordt dan vergeet men vaak de klant.

In Amerika en een aantal andere landen zien we de trend dat men een enquête stuurt nadat er een antwoord is gegeven via de E-Mail.

Dit gebeurt centraal en naar elke klant. Zoals bekend heeft GW Management een Enquête Tool die dit eenvoudig en tegen lage kosten kan realiseren.

Wie vraagt aan de klant of het antwoord naar tevredenheid is en binnen welk termijn het antwoord is ontvangen (toetsen van beleid). Niet meer dan 3-5 vragen is voldoende om ook dit proces te optimaliseren. Inmiddels stromen de positieve ervaringen binnen over E-Mail optimalisatie.

Meer respons op de antwoorden en meer verkopen naar aanleiding van een beantwoorde E-Mail. Daarnaast zien we dat Tekstfragmenten een uniek stuk gereedschap is voor de verkopers. Zij hoeven geen hele teksten te schrijven, dit is al voor hun gedaan.

Wilt u een voorbeeld van een E-Mail enquête neem dan contact met ons op. Bel 06-50 62 06 06 of stuur een E-Mail naar
info@gwmanagement.nl

Voordelen E-Mail Enquête:


  • meten van de klantenervaring
  • mogelijkheid tot inschrijving nieuwsbrief
  • mogelijkheid tot vermelding van acties
  • na afsluiten komt de klant altijd op uw site terecht
Neem E-Mail serieus en maak u klaar voor de toekomst. Maak van de onzichtbare internet klant een zichtbare klant!
www.GWManagement.nl