Leuke Case van een dealer

Bellen en E-mail nieuwsbrief combineren.

Normaal gesproken sturen wij in een keer een nieuwsbrief naar de klanten van de dealer. Het nabellen van eventuele acties is niet te doen. Zo ook in dit geval. Voor deze dealer versturen wij maandelijks naar 3900 E-mail adressen een E-mail nieuwsbrief. Echter de huidige tijd dwingt de dealer om actief te zijn. En daar hebben wij aan mogen meewerken.

Een bestaande actie werd netjes opgemaakt in de nieuwsbrief en de dealer heeft de adressen geselecteerd waar de nieuwsbrief naar toe gaat. Vervolgens hebben we de adressen in blokken van 50 adressen opgedeeld.

Vanaf vrijdag gaan er elke dag geautomatiseerd 50 E-Mails de deur uit met de nieuwsbrief, behalve de zondag. Dus tot en met woensdag gaan er elke dag 50 e-mails de deur uit.
Deze worden vervolgens nagebeld door de dealer. Er zitten diverse tools in waardoor we kunnen meten wat er gebeurd met de klanten.

Wilt u ook maatwerk gericht gaan werken, neem eens contact op. U ziet het het kan al met 250 e-mail adressen.