Uw bedrijf en de informatie op het Internet

Op het internet komt steeds meer informatie te staan. Zo ook informatie over uw bedrijf. Deze informatie kan positief, maar helaas soms ook negatief zijn. Deze informatie noemen we reviews.
Deze reviews worden geschreven door consumenten die een bepaalde ervaring hebben opgedaan met het bedrijf. In alle branches worden reviews geschreven.

Wat is de geloofwaardigheid hiervan?
Wanneer de verkoper iets vertelt aan een klant, denkt de klant soms “dat zal wel” of “zullen we eerst moeten meemaken”.
Wanneer u het op papier zet of in uw webteksten plaatst dan neemt de geloofwaardigheid iets toe, maar wanneer een klant iets schrijft dan is dat voor velen de waarheid.

Zorg voor positieve reacties op de verschillende websites die reviews weergeven. U kunt uiteraard ook zelf reageren met een oplossing wanneer deze in bepaalde gevallen negatief heeft uitgewerkt.
Internet laat ook reviews zien van een jaar terug. Voor u is het “opgelost”, echter voor de klant die de review leest niet. Zet de oplossing erbij. Ga in geen geval de discussie aan met consumenten die denken te moeten reageren. Alleen de oplossing in positieve zin is van belang.

Hoe kunt u erachter komen dat er reviews staan op het Internet?
Geef de volgende zoekopdracht: reviews en uw bedrijfsnaam, eventueel aangevuld met plaats. Lees de reviews door.

Ik hoop u hiermee een beetje inzicht te hebben gegeven in hetgeen internet onthoudt en wat er geschreven wordt over uw bedrijf.
Wilt u meer informatie neem dan contact op met GW Management via
Info@GWmanagement.nl of bel met 06-50620606