Uw handtekening

De E-Mail handtekening

Op alle uitgaande correspondentie vinden we de informatie van het bedrijf terug. Denk aan visitekaartje, offertepapier en de website. Op basis van de onderzoeken die wij voor diverse opdrachtgevers uitvoeren zien we dat een E-mail handtekening geen standaard is bij veel bedrijven.

Wat komen we tijdens de MysteryE-Mail onderzoeken tegen:

· Geen handtekening
· Alleen naam en telefoonnummer
· Geen KVK nummer
· Geen Adres gegevens
· Geen uniformiteit binnen het bedrijf
· E-Mail en Internetadres niet aanklikbaar
· Zakelijke E-mails geen disclamer

Uiteindelijk heb je als bedrijf maar een doel en dat is zorgen dat de klant geen excuus
heeft om niet in contact met het bedrijf te kunnen komen.

We komen het tegen dat er in de E-Mail staat wilt u even per telefoon contact met ons opnemen en dan staat er geen telefoonnummer in. Hoe klantvriendelijk kan je het maken.

Om uw handtekening te kunnen beoordelen hebben we een checklist gemaakt die u kunt gebruiken. u kunt u deze hier downloaden

Het plaatsen van de gegevens is ervoor om de klant op diverse manieren met u in contact te laten komen. Uiteraard zijn er nog veel meer mogelijkheden die u kunt plaatsen denk aan:

· GPS coördinaten
· Aanbiedingen
· Foto van de persoon (let op met spamfilters)
· Logo’s van bedrijf (let op met spamfilters)

Wij wensen u succes met het opstellen en / of aanpassen van de E-mail handtekening. Wilt u meer weten over MysteryE-Mail onderzoeken voor uw organisatie dan horen wij dit graag.

Frans de Hoyer info@gwmanagement.nl 06-50620606