Extra's in de E-mail

Een e-mail is makkelijk, snel en goed toepasbaar om iets extra's te doen.

Wanneer u een aanvraag van een klant hebt gekregen, gaat u deze beantwoorden. Uit onderzoek blijkt dat het daar dan ook vaak bij blijft. Maar wat zou u als bedrijf nog meer kunnen doen met alle ruimte in een E-mail?

Laat zien wat u te bieden heeft.

Een paar voorbeelden:
  • Binnenkort een occasionshow
  • Volg ons op Twitter voor de laatste tips en nieuwsitems
  • Binnenkort de wintercontrole testdag kom langs of klik hier
  • Etc.
De mogelijkheden zijn enorm. Zorg wel dat er een linkje achter zit, op die manier kan de klant doorlinken naar uw website en is ook direct meetbaar te krijgen.

Uiteraard is het vanzelfsprekend dat uw website adres in de uitgaande E-mails staan. Ook hier blijkt dat dit niet altijd het geval is. In 35% van de gemeten E-mails is geen Websitevermelding waargenomen.
Gemiste kans.

Paar tips:
Zorg dat alle linkjes in uw E-mail aanklikbaar zijn en dat de link ook werkt, dus controleren
Bedenk acties die u regelmatig kunt plaatsen
Zorg dat het iedereen binnen het bedrijf er gebruik van maakt.

Wilt u meer weten of meer info dan horen wij dit graag. info@gwmanagement.nl of bel 06-50620606