Uw klant verwacht steeds meer maatwerk. Gerichte informatie welke op zijn of haar behoefte zijn afgestemd. Vanaf augustus wordt de nieuwsbrief uitgebreid met een database waar specifieke zaken in vermeld kunnen worden. Zo kan het gehele artikel model gericht worden opgebouwd.
Aan de hand van een voorbeeld een uitleg:
E-mail adres: info@gwmanagement.nl
[ MODEL ] : waar de klant mee rijdt: Astra
[ KOP] : Speciale actie voor de Opel Astra
[ MODEL ] : de aanbieding of actie die hier wordt omschreven
[ LINK ] : naar de website waar de aanbieding staat (veelal uw eigen website of wij reserveren daar ruimte voor)
[ IMAGE ] : Het plaatje van....
Dan kunnen we de nieuwsbrief zo opmaken dat het er als volgt uitziet:
>Klik hier om u aan te melden voor de zomerbeurt
Op deze manier ontvangt de klant een nieuwsbrief gericht op het model wat de klant rijdt.
Heeft u bij elk e-mail adres een naam voor de aanhef dan kunnen we ook de naam plaatsen. Op dit moment zien we dat veel databases die aangeleverd worden door onze klanten deze informatie onvoldoende gevuld hebben.
We komen graag bij u langs om het uit te leggen.